Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείται να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2009

ΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ & ΑΡΕΤΟΥΣΑ


Μόιρα μου, κ'ίντα λείπεσαι,να κάμεις πλιο σ'εμένα ;
Τη σήμερο μ'ενίκησες, όχι στα περασμένα.
Ό,τι κια αν είχα, επήρες τα, ίντ'άλλο απομένει ;
Κ'ίντα ανιμένει πλιο να δει ένας, όπου κερδαίνει ;
Ενίκησες τον πόλεμον, οπού 'χες μετά μένα,
και δε σ'εψήφουν ως εδά στα μου'χες καμωμένα.
Πάντα επολέμου'δυνατά, κι όλπιζα να νικήσω,
μα σήμερο μ' ενίκησες στα φύλαγες οπίσω.
Κι ακόμη θέλεις με να ζω, όχι για να'χω ζήση,
μα για να βασανίζομαι σ' έτοια μεγάλη κρίση ;
Εγώδε σε φοβούμαι πλιο, ουδ'ο νους μου σε λογιάζει,
γιατί η ολπίδα όπου βρεθεί, το φόβο συντροφιάζει.
Μα εδά οπού εκείνη εμίσεψε, κι απ'την καρδιά μου εχάθη,
εγώ δεν τα φοβούμαι πλιο του Ριζικού τα Πάθη.
Σήμερο απόμεινα άφοβη, δεν έχω πλιο ίντ'ολπίζει,
το Ριζικό δεν το ψηφώ, η Μοίρα δε μ'ορίζει.

1 σχόλιο:

D.Angel είπε...

Τι όμορφο!Καλησπέρα σας!

Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείται να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.