..........Ήταν στα μέσα του 1930, όταν πρωτοπόροι αυτοκινητιστές, με λεωφορεία των δώδεκα και δεκατεσσάρων θέσεων, τόλμησαν τη δημιουργία της πρώτης γραμμής, συνδέοντας την Κίσαμο με τα Χανιά. Το εγχείρημα πέτυχε και σε μικρό χρονικό διάστημα οι γραμμές πολλαπλασιάστηκαν. Καστέλλι - Ποταμίδα-Βουλγάρω -Τοπόλια, Καστέλλι-Μεσόγεια - Πλάτανος, Καστέλλι-Καλάθενες.
Δύσκολο έργο. Έχοντας να αντιμετωπίσουν επικίνδυνους χωματόδρομους, δυσμενείς καιρικές συνθήκες και κυρίως την έλλειψη όλων εκείνων των μέσων, που σήμερα διατίθενται, για την αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων.
Η ταλαιπωρία μεγάλη. Κανείς δεν διαμαρτύρεται. Τα χαμόγελα των επιβατών που περιμένουν στα σημεία επιβίβασης, την εμφάνιση του λεωφορείου «τους» που θα τούς μεταφέρει στον προορισμό τους, είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή. Προϊόντα και άνθρωποι μαζί, όμως το ταξίδι αξέχαστο .............
Δύσκολο έργο. Έχοντας να αντιμετωπίσουν επικίνδυνους χωματόδρομους, δυσμενείς καιρικές συνθήκες και κυρίως την έλλειψη όλων εκείνων των μέσων, που σήμερα διατίθενται, για την αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων.
Η ταλαιπωρία μεγάλη. Κανείς δεν διαμαρτύρεται. Τα χαμόγελα των επιβατών που περιμένουν στα σημεία επιβίβασης, την εμφάνιση του λεωφορείου «τους» που θα τούς μεταφέρει στον προορισμό τους, είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή. Προϊόντα και άνθρωποι μαζί, όμως το ταξίδι αξέχαστο .............
*
1η φώτο :Αρχές του 30 στην Σκαλίδη, εμπρός από το μαγέρικο του Παπαδόγιαννη, ένα δωδεκαθέσιο.
2η φώτο : Η πλατεία Τζανακάκη τότε και σήμερα τόπος του ΚΤΕΛ.
3η φώτο: Το λεωφορείο του Παπαθανασάκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου